Wszystko co sobie wymarzę ….

Drewniany komplet

Był to zupełnie inny naszyjnik, który dostałam od mojej koleżanki jako rzecz niepotrzebną. Niestety nie przyszło mi na myśl by sfotografować poprzednią wersję, bo to była myśl chwili. Ale w poprzedniej wersji naszyjnik leżał i u mnie i czekał na swój czas by się nim zająć,  moim skromnym gustem był nie do noszenia i  przeze mnie. Tak więc z naszyjnika udało mi się zrobić komplet: nowy naszyjnik plus bransoletkę i skromne kolczyki. Bogusia już to widziała na mnie i najfajniejsza chwila to te zdziwienie w oczkach, że tyle rzeczy mi z tego wyszło. Jeszcze raz dziękuję.

I na koniec chciałam pokazać bardzo ładne drewniane kule Kasi, które miałam przyjemność mieć w ręku i na nowo zrobić z nich bardzo prostą bransoletkę na ducie pamięciowym, ponieważ kupny wyrób się popsuł. Mam nadzieję, że moja robota będzie  nie do zepsucia.

Comments on: "Drewniany komplet" (2)

  1. Dziękuję 🙂

Skomentuj

