Wszystko co sobie wymarzę ….

Apaszkowe korale cz. II

Tym razem z kawałka żorżety to również odcięty pasek z bardzo szerokiej żorżetowej apaszki, którą udało mi się kupić za 3 zł w sklepie  z odzieżą z drugiej ręki. Apaszka była tak długa i szeroka, że można by było spokojnie uszyć z niej spódnicę. Uszyłam jednak dwie apaszki i korale i jeszcze zostało mi trochę materiału .…..

I  ostatni naszyjnik z kulek i materiału  i na tym, poprzestanę… bo ileż można tego mieć. Chociaż pewno i tak będę miała marne szanse by to nosić, bowiem  zaczęły się pożyczki mojej córki, która  chętnie powiedziała by głośno” Co Twoje to moje, a co moje to nie rusz”.

I na koniec moja własna modelka, na której  testuję te  różne dziwne rzeczy.

Skomentuj

