Wszystko co sobie wymarzę ….

Lusterko

Następny przedmiot z drugiej ręki. Jest dość ciężkie, zrobione z  masywnego materiału. Wymiary samego lusterka 18 cm na 18 cm bez rączki.  Lusterko ma swoją historię. Spodobało mi się, ale się zastanawiałam …. jak    zapragnęłam je  mieć  to już byłam prawie w domu i żałowałam, że go nie wzięłam. Za tydzień go już nie było. Za dwa tygodnie  opowiadałam koleżance jak przegapiłam fajną rzecz.  Ku mojemu zaskoczeniu  przechodząc koło pani, która miała swego czasu owe niekupione przeze mnie lusterko  na swoim wystawkowym straganie zobaczyłam zdziwiona, że ono leży sobie i czeka, aż po nie wyciągnę swoją rękę. Dlaczego go wtedy nie było ? Nie dociekałam – pewno się zawieruszyło…

I oczywiście moja własna modelka do testowania przydatności różnych dziwnych rzeczy, zrobionych lub przyniesionych przez jej właścicielkę. Mój kot jest bardzo duży, więc  głowa europejskiego kota w porównaniu z głową mojej kotki  to naprawdę maleństwo. Będzie się miało kocisko w czym przeglądać …

Skomentuj

