Wszystko co sobie wymarzę ….

Ręczna maszynka do szycia

Maszynka wielkości zszywacza do kartek z tą tylko różnicą, że owe ustrojstwo szyje jak maszyna do szycia bez udziału jakiegokolwiek zasilania. Wynalazłam to zupełnie nowe na wystawkach na lubińskiej giełdzie. Zainteresowałam się przypadkowo, gdy zauważyłam w opakowaniu szpulkę do maszyny. Sprzedawca sam nie wiedział do czego to jest, zapłaciłam 8 zł. Nie wiem po co kupiłam, bo przecież mam maszynę do szycia … po prostu chciałam mieć to dziwactwo i tyle. A może się kiedyś przyda ? Była frajda, cała rodzina testowała w domu jak to szyje. Skarb schowałam do swojego kuferka w mojej szufladzie na gorsze czasy, kto wie może kiedyś zabraknie prądu……bo przecież to właśnie „potrzeba” jest matką takich wynalazków.

Skomentuj

