Wszystko co sobie wymarzę ….

Zioła na kamieniu

Decoupage to bardzo prosta sztuka zdobienia przedmiotów, znana od bardzo dawna, a jej początki sięgają XII w. Metoda ta umożliwia stworzenie własnoręcznie wykonanej dekoracji z motywami, które nas interesują, według własnego upodobania. Ludzie tworzą tą techniką prawdziwe arcydzieła. Ja przyozdobiłam kamienie, które wyeksponowałam na parapecie mojej skromnej kuchni.

Comments on: "Zioła na kamieniu" (1)

  1. Piękne, mam takie autorstwa Agaty i bardzo podobają się znajomym.

Skomentuj

